Quilas valpar

födda 5 augusti 2007

Lycka

Publicerad 2007-10-29 16:11:36 i Valparna,

Det gör ont så mycket jag saknar dem när jag inte är hos mamma. De är så underbara, så bäst, och betyder så mycket för mig. Därför är längtar jag jättemycket till ikväll när jag får träffa dem, dessa underara varelser :)
Lycka är luddiga saker på fyra ben med svans <3
/ Linnea
image178
Alfons är storebror, extrapappa och idol. Gris är en liten fis. Ska göra allting som Fonso gör.
:)
image179
Att de har varit så små! Man saknar det. Jättemycket.
image181
Ursäkta att jag ser ut som ett lik, men just den där stunden var helt underbar :P
Finns inget bättre. =)
image182
Världens finaste Fnurf.

puss på er alla <3

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2007-11-02 03:05:26

Vackrare byrackor får man leta efter!

Postat av: Anneli

Publicerad 2007-11-07 11:14:15

Hello animal lovers! Lika underbart varje gång att gå in på denna blogg! Underbara bilder, med text till. Man blir alltid lika glad =) Lillis bara växer på höjden. Men det känns mer som det bara är benen som blir längre....Han ser ut som en hårig gräshoppa!=) Men ack så söt! Han har fullt upp just nu med MIrja. För hon löper.... Så hela hans vardag går ut på just för tillfället att impa på denna Qvinna! =) Han vet inte riktigt hur man gör... Men som man säager... Man gör så gott man kan! =) ha en bra dag. Samt ser fram emot en träff och nya bilder på denna underbara blogg! Kram Lillis med flock!

Postat av: Anneli

Publicerad 2007-11-27 23:19:42

Hello over there! Hur e läget? hoppas allt är väl med er. Saknar nya bilder på sidan. Men ni har väl fullt upp. Samma här märks att vi börjar gå mot jul.... Man är tröttare för var dag man kommer hem från jobbet... Mer och mer att göra på jobbet för var dag. Lillis växer.... mest är det benen som växer... ;) så nu ser han verkligen ut som Benjamin syrsa... Kanske han kan bli ny speaker i kalle anka på julafton? ;) Nä nu ska jag lägga mig. Lång arbetsdag i morgon igen.
Kram från oss alla till er alla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela