Quilas valpar

födda 5 augusti 2007

2 september. Utomhus för första gången!

Publicerad 2007-09-09 17:43:59 i Valparna,

Nu har det hänt massor med de underbara små valparna!
Den 2 september fick de för första gången se riktigt solljus, smaka på gräs och känna en massa spännande lukter. 15 minuter var lagom, sen somnade de dödströtta av allt nytt.

image108

Elvis tyckte bäst om att sitta i Elias knä.
Timon tyckte att gräset var himla spännande.

image109

allt går om man kämpar tillräckligt!image110

här var en bra sovplats.
image111

Lill Lusen tyckte också det var säkrast i lillhusses knä. Många konstiga ljud var det överallt!

image112

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2007-09-09 18:14:23

Vilket dansbandssvall han har, Timon! Och sonen har fräsigt plåster!
Just nu ser de helt overkliga ut, valparna. Som om de vore uppdiktade för att vara med på vykort.
Är lill-Lusen mindre än de andra eller är det bara teckningen som gör att det ser ut så?
Pussignuss å klem till er!

Postat av: Anneli

Publicerad 2007-10-12 21:42:45

Helo dog and animal lovers!!!!!!!! =)
Hoppas allt är väl med er. Själv så är jag uppfylld av kärlek till min Lill Lusen! Den underbara varelsen skänker oss alla så mycket glädje. Han är bara underbar! Önskar jag hade ett arbete där han kunde vara med mig hela gagarna... suck! Det är så svårt att lämna han när man ska till jobbet. Man vill ju ständigt ha honom ikring sig... It must be love!!!! =)som tur är så vet jag att husse älskar honom lika mycket och att han är i trygga händer när jag jobbar. En liten tröst. =) Ha det kära vänner och på återseende! Bamsekram: Lill Lusen med familj.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela